Funderingar över en önskelista

Har ju såklart börjat funderat på en önskelista till jul, det är så himla mycket saker man bara vill ha men har tänkt ut lite saker som jag verkligen är i behov av!! Såklart vill jag ha lite fina inrednings saker som jag även kan spara tills jag flyttar själv, som muggen på bilden har jag fasnat för, önskar mig även vita plastrosor, skulle vilja ha någon doft av victoria secret parfymerna, och är i stort behov av en ny plattång!! Något nytt bäddsett, doftljus och ett års-kort på friskis och svettis skulle vara kul. Pengar är ju något man alltid behöver. Finns säkert 100saker till men har inte funderat klart än, det finns så mycket som inspirerar mig så jag ändrar nog listan sen. Såklart så önskar jag mig några klädesplagg oxå, men de är nästan roligare att kika på efter julen, då mellandagsrean pågår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0